Pokies Live Casino Direct Nieuw Heet Jackpot Tafelspellen Bonus kopen Collecties

Verantwoord Spelen

HOE ZETTEN WE ONS IN VOOR VERANTWOORD GOKKEN?

Gokken in een Pino casino moet altijd gericht zijn op entertainment. Er is echter een bepaald percentage mensen dat de controle over zichzelf verliest tijdens het gokken. Voordat je begint te spelen, is het belangrijk om te beseffen dat gokken nooit mag worden gezien als een bron van inkomsten of een middel om schulden af te lossen. Het is nuttig om bij te houden hoeveel tijd en geld je dagelijks spendeert in een online casino.
Als je denkt dat je meer geld begint uit te geven dan je je kunt veroorloven, of als gokken je normale dagelijkse routines begint te verstoren, raden we je aan om verschillende maatregelen te overwegen die kunnen helpen, zoals het instellen van persoonlijke limieten voor je gokactiviteiten, kiezen voor zelfuitsluiting en hulp en ondersteuning zoeken bij betrouwbare onafhankelijke instanties.
Je kunt de gokverslavingquiz doen om te bepalen of je de tekenen van een gokverslaving vertoont.

HOE KAN IK MIJN UITGAVEN OF VERLIEZEN BEPERKEN?

Om je te helpen verantwoord te gokken, bieden we de functie Persoonlijke limieten aan. Je kunt limieten instellen voor het bedrag dat je stort, verliest, inzet, uitgeeft in een spel of voor je accountactiviteit in het algemeen. Deze functie is toegankelijk via je account in het gedeelte «Persoonlijke limieten».
Stortingslimiet. Een limiet op uw stortingen voor een dag, een week of een maand.
Verlieslimiet. Een limiet op je verliezen in het casino voor een dag, een week of een maand. Let op: het verlies is gebaseerd op de oorspronkelijke storting en niet op winsten die worden toegeschreven aan het gestorte bedrag. Als je bijvoorbeeld €50 stort, een verlieslimiet van €10 instelt en vervolgens €1.000 wint, kun je nog steeds meer dan €10 van het saldo van €1.000 verliezen omdat het gebaseerd is op de initiële storting in plaats van de winst.
Inzetlimiet. Een limiet op het ingezette bedrag voor een dag, een week of een maand.
Sessielimiet. Een limiet op de hoeveelheid tijd in minuten die je besteedt aan het spelen van een spel.

EEN ADEMPAUZE NODIG?

Afkoellimiet. Je kunt een afkoelperiode instellen voor een bepaalde periode. Terwijl de limiet actief is, kan je niet storten naar het casino en zal je uitgesloten worden van alle promotionele aanbiedingen, hoewel je het resterende geld wel kan opnemen tijdens deze periode. De Cooling-Off periode wordt onmiddellijk toegepast op je account. Na afloop wordt je account automatisch opnieuw geactiveerd.
Zelf-uitsluitingslimiet. Je kunt een zelfuitsluitingslimiet instellen voor een bepaalde of onbepaalde periode. Als je dit doet, wordt je spelersaccount onmiddellijk gedeactiveerd en ben je uitgesloten van alle promotionele aanbiedingen voor de ingestelde periode. Als de limiet actief is, kun je geen geld storten of opnemen. Na afloop wordt je account automatisch opnieuw geactiveerd.

WAT IS ZELFUITSLUITING?

Het instellen van zelfuitsluiting laat ons weten dat we alle maatregelen moeten nemen om uw toegang tot uw account te blokkeren en ervoor te zorgen dat u geen promotiemateriaal ontvangt. Je kan ook contact opnemen met ons support team op [email protected] en ons informeren over je beslissing om te stoppen met gokken op de Website voor een bepaalde periode of voor altijd.
Als u zichzelf uitsluit van het casino kunt u niet meer inloggen op uw account en kunt u geen saldo meer laten opnemen. Eenmaal zelf uitgesloten, gelieve contact op te nemen met ons support team op [email protected] om de opname van het resterende saldo te starten. Ons supportteam zal binnen een redelijke termijn contact met je opnemen met informatie over de opname en je hierbij helpen. Houd er rekening mee dat actieve zelfuitsluiting je niet vrijstelt van de verificatieprocedure als het casino dit vereist om fondsen te verwerken. De fondsen die overblijven op het saldo zullen uitbetaald worden volgens de casino limieten.

LATEN WE WAT ID ZIEN?

Het Casino accepteert enkel spelers die minstens 18 jaar oud zijn en gebruikt alle beschikbare methodes om pogingen van minderjarigen om zich te registreren en te spelen op onze Website te stoppen. Het Casino behoudt zich het recht voor om een identiteitsbewijs te vragen en in het geval dat de speler niet de wettelijke leeftijd heeft om te spelen, zal de toegang tot de Website onmiddellijk geweigerd worden.
We realiseren ons echter dat, door de brede beschikbaarheid en aard van het internet, mensen onder de wettelijke leeftijd nog steeds de mogelijkheid hebben om zich te registreren en te spelen bij een online casino. We moedigen ouders daarom sterk aan om mee te werken aan het beschermen van hun kinderen tegen vrije toegang tot gokwebsites. Er bestaat speciale software die hierbij kan helpen. Bezoek de volgende websites voor meer informatie:
CyberPatrol
GamBlock®
Software van Solid Oak
Net Nanny

WAT IS EEN REALITEITSCHECK?

Inhalen is makkelijk als je plezier hebt, daarom sturen we je elk uur een melding in-game om je eraan te herinneren hoeveel je hebt uitgegeven in het casino. Ongeacht hoeveel spellen je tegelijkertijd speelt, het bericht laat je weten waar je bent. Dit is bedoeld om je wat tijd te geven om na te denken over je inzetten en misschien te overwegen om het spelen even te pauzeren.

HULP ZOEKEN VAN BUITENAF?

Je kunt contact opnemen met een van de volgende organisaties voor advies en ondersteuning:
Anonieme Gokkers
GamCare
Goktherapie