Pokies Live Casino Direct Nieuw Heet Jackpot Tafelspellen Bonus kopen Collecties

Algemene Voorwaarden

Lees deze Algemene Voorwaarden zorgvuldig door voordat je onze website gebruikt. Door een spelersaccount op de website te registreren, bevestigt u dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

De wetten van Malta zijn van toepassing op de Algemene Voorwaarden. In het geval er andere taalversies van de Voorwaarden beschikbaar zijn, prevaleert altijd de Engelse versie.

Als een of meer voorwaarden van de algemene voorwaarden nietig worden verklaard door een erkende rechtbank, dan behouden de overige algemene voorwaarden hun geldigheid.

WIJZIGINGEN IN ALGEMENE VOORWAARDEN

De huidige Algemene Voorwaarden kunnen door het Bedrijf worden gewijzigd wanneer dit nodig is. De Onderneming zal de spelers op de hoogte stellen van belangrijke wijzigingen. We raden je echter ook aan om de pagina Algemene voorwaarden regelmatig te bezoeken om te controleren op mogelijke updates.

In het geval dat de Algemene Voorwaarden materiële wijzigingen ondergaan, moet u uw acceptatie opnieuw bevestigen voordat de wijzigingen van kracht worden en u bets kunt plaatsen op de Website.

WIE KAN SPELEN

Door een account te openen en deze website te gebruiken, bevestigt en garandeert u dat online gokken legaal en toegestaan is in de jurisdictie waar u zich bevindt en dat u de website niet zult gebruiken terwijl u woonachtig of tijdelijk gevestigd bent in een jurisdictie die het gebruik van de website verbiedt.

De beschikbaarheid van de diensten mag niet worden geïnterpreteerd als een aanbod of uitnodiging van onze kant om de diensten te gebruiken in een land waar dergelijk gebruik illegaal is.

Het bedrijf aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in dit verband en zal geen stortingen, winsten of verliezen van spelers vergoeden als gevolg van de overtreding van wettelijke bepalingen die van toepassing kunnen zijn op de speler. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om te allen tijde te voldoen aan zijn/haar eigen lokale, nationale of staatswetten die betrekking hebben op online gokken.

Het casino aanvaardt enkel volwassen spelers (de minimumleeftijd is 18 jaar) en spelers die de leeftijd hebben bereikt die door de jurisdictie van de woonplaats van de speler is vastgesteld als in aanmerking komend voor online gokken. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om informatie in te winnen over de bestaande wetten en voorschriften van de desbetreffende jurisdictie met betrekking tot leeftijdsbeperkingen voor online gokken.

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om een bewijs van leeftijd van de speler te vragen en de toegang tot de website te beperken of de spelersaccount op te schorten voor spelers die niet aan deze vereiste voldoen.

Het is volledig en uitsluitend jouw verantwoordelijkheid om navraag te doen en ervoor te zorgen dat je geen wetten overtreedt die op jou van toepassing zijn door deel te nemen aan de games. Het storten van echt geld en het spelen voor echt geld is onderhevig aan de wetten van je land en het is uitsluitend jouw verantwoordelijkheid om je aan de regels van je eigen land te houden.

Alle bonussen zijn niet beschikbaar voor spelers uit Zweden, inclusief deelname aan promotieprogramma’s van welke aard dan ook, het ontvangen van VIP-beloningen en het inwisselen van Comp Points.

Gebruikers uit de volgende landen en hun territoria («Beperkte Landen») mogen geen stortingen doen en geen spellen voor echt geld spelen: Afghanistan, Anguilla, Australië, België, Canada (Ontario), Litouwen, Estland, Israël, Iran, Hongarije, Frankrijk en haar overzeese gebieden (Guadeloupe, Martinique, Frans Guyana, Réunion, Mayotte, St. Martin, Frans Polynesië, Roemenië, Wallis en Futuna, Nieuw-Caledonië), Italië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika, Gibraltar, Jersey, Griekenland, Georgië, China, Jamaica, Cambodja, Irak, Syrië, Myanmar, Democratische Volksrepubliek Laos, Angola, Kaapverdië, Paraguay, Portugal, Macau, Hongkong, Albanië, Pakistan, Libanon, Ivoorkust, Guatemala, Oeganda, Panama, Zimbabwe, Mauritius, Nicaragua, Jemen, Centraal-Afrikaanse Republiek, Soedan, Liberia, Caymaneilanden, Somalië, Republiek Congo, Democratische Republiek Congo, Noord-Korea, Eritrea, Haïti, Sierra Leone, Ethiopië, Zuid-Soedan, Burkina Faso, Libië, Mali, Barbados, Rwanda, Noorwegen, Tsjechië, Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Bahrein, Wit-Rusland, Belize, Bosnië-Herzegovina, Brazilië, Burundi, Kameroen, Colombia, Comoren, Cuba, Ghana, Guinee, Guinee-Bisau, Guyana, India, Jordanië, Kazachstan, Kenia, Kiribati, Mexico, Moldavië, Marokko, Mozambique, Niger, Nigeria, Niue, Noord-Macedonië, Tadzjikistan, Tanzania, Thailand, Oost-Timor, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad en Tobago, Tunesië, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Arabische Emiraten, Oezbekistan, Vanuatu, Venezuela. Het Casino kan de succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen niet garanderen in het geval dat de speler dit beleid voor Beperkte Landen overtreedt.

AANVULLENDE VOORWAARDEN VOOR DUITSE SPELERS

Een spelersaccount aanmaken

Als onderdeel van het openen van uw account moet u persoonlijke gegevens opgeven zoals uw voor-, achter- en geboortenaam, geboortedatum, geboorteplaats, adres, nationaliteit en e-mailadres. U dient ervoor te zorgen dat de gegevens die u bij registratie en daarna verstrekt accuraat zijn en up-to-date worden gehouden.

Voorlopig/voorlopig gokken

Houd er rekening mee dat je account moet worden geverifieerd binnen een periode van maximaal 30 dagen na registratie en/of een storting van 150 EUR.

Stortingen, winsten en opnames

Stortingen voor deelname aan het spel en winsten worden direct en onmiddellijk bijgeschreven op de spelersaccount. Opnames worden op jouw verzoek verwerkt.

Verplichting tot uitbetaling na sluiting van spelersaccount

Als een account gesloten wordt, betaalt het casino het resterende bedrag ten laatste binnen 5 (vijf) werkdagen uit op de geverifieerde bankrekening. Er worden geen kosten aangerekend voor het verwerken van de uitbetaling. Uw account moet geverifieerd zijn en voldoen aan de T&C. Otherway casino heeft het recht om de uitbetaling op te schorten tot de nodige documenten zijn voorgelegd of om niet uit te betalen wegens overtreding van de AV.

Verplichte instelling van depositolimiet.

Bij de registratie wordt je aangeboden om een individuele maandelijkse stortingslimiet in te stellen. Deze stortingslimiet mag niet hoger zijn dan 1.000 EUR per maand per speler.

Reality check. Extra wachttijd na realiteitscheck

Sinds de activering van de realiteitscheck ontvang je elk uur een pop-up die je informeert over de verstreken tijd, die je actief moet bevestigen om verder te kunnen gokken. Na een bevestiging van de reality check pop-up moet je nog eens vijf minuten wachten voordat je verder kunt spelen.

BESCHIKBAARHEID VAN SPELLEN

Houd er rekening mee dat sommige spellen mogelijk niet beschikbaar zijn in bepaalde rechtsgebieden, zoals vereist door het beleid van de spelaanbieders, dat van tijd tot tijd kan veranderen.

Het gebruik van VPN om de blokkade van de provider te omzeilen is strikt verboden en kan leiden tot inbeslagname van winsten.

NetEnt spellen zijn niet beschikbaar voor Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, Botswana, België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ghana, Guyana, Hong Kong, Italië, Iran, Irak, Israël, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Soedan, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Oeganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.

In aanvulling op het bovenstaande is Street Fighter Video Slot niet beschikbaar voor de volgende landen: Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentinië, Aruba, Barbados, Bahama’s, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada, Kaaimaneilanden, China, Chili, Clipperton Island, Columbia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominicaanse Republiek, El Salvador, Groenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haïti, Honduras, Jamaica, Japan, Martinique, Mexico, Montserrat, Navassa-eiland, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saba, Saint Barthelemy, Saint Eustatius, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Maarten, Saint Martin, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, Zuid-Korea, Suriname, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Staten van Amerika, Uruguay, Amerikaanse Maagdeneilanden, Venezuela.

Fashion TV Video Slot is niet beschikbaar in de volgende landen: Cuba, Jordanië, Turkije, Saoedi-Arabië.

Planet of the Apes Video Slot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije, Oekraïne.

Vikings Video Slot is niet beschikbaar in de volgende rechtsgebieden: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika.

Narcos Video Slot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Indonesië, Zuid-Korea.

Bovendien zijn Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse en The Invisible Man) alleen beschikbaar in de volgende gebieden: Andorra, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Georgië, IJsland, Liechtenstein, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Rusland, San Marino, Servië, Oekraïne, Noord-Macedonië, Turkije, Oostenrijk, Cyprus, Finland, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Slowakije en Slovenië.

Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking om jackpots te winnen van jackpot games aangeboden door NetEnt (zoals maar niet beperkt tot Mega Fortune en Arabian Nights): Australië, Azerbeidzjan, China, Denemarken, India, Israël, Italië, Japan, Maleisië, Qatar, Rusland, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Oekraïne. Het Casino zal redelijke inspanningen doen om te voorkomen dat spelers uit deze landen de games kunnen bereiken, maar als spelers uit een van de genoemde landen de jackpot winnen, zal de jackpot geannuleerd worden.

Spelers uit Australië komen niet in aanmerking om de spellen van Amatic te spelen.

Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking om de spellen van Microgaming te spelen: VS, Singapore, Italië, Denemarken, Zuid-Afrika, Frankrijk, VK, Spanje, België, Australië, Taiwan, Filippijnen.

Spelers uit Canada komen niet in aanmerking om de games van NYX (NextGen) te spelen.

GEACCEPTEERDE VALUTA

Op de website kun je spelen met de volgende valuta’s: EUR, USD, CAD, NOK, RUB, PLN, NZD, JPY, KZT

TARIEVEN EN BELASTINGEN

U bent volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en belastingen die worden toegepast op uw winsten volgens de wetten van de jurisdictie van uw woonplaats.

Alleen voor Duitse spelers: Houd er rekening mee dat we 5,3% kosten in rekening brengen voor inzetten met echt geld, waarbij de centen naar boven worden afgerond. De kosten worden van je spelersaccount afgeschreven op het moment dat je de weddenschap plaatst. Voor de duidelijkheid: als je een inzet plaatst van 1 EUR, wordt er EUR 0,05 aan kosten van je spelersaccount afgeschreven samen met de inzet (inzet van 1 EUR + 0,053 fee afgerond naar 0,05. Totaal afgetrokken bedrag zal 1.05 EUR zijn) Afronden naar boven zal alleen gebeuren met het honderdste van het totale bedrag, waarbij eindcijfers 1-4 naar beneden gaan en eindcijfers 5-9 naar boven. Bijvoorbeeld: 0,006 wordt 0,01, 0,114 wordt 0,11 en 0,14 blijft 0,14).

SPELREGELS

Door deze Algemene voorwaarden te accepteren, bevestigt u dat u de regels van de spellen die op de Website worden aangeboden, kent en begrijpt. Het is aan jou om jezelf vertrouwd te maken met het theoretische uitbetalingspercentage van elk spel.

De maximaal geaccepteerde inzet tijdens het spelen bij PinoCasino is 1.000€ voor Live Games, 50€ voor Slots en 2.000€ voor Bonus buy features, de uitzondering is als een spel een lagere max inzet instelling heeft, in die gevallen overschrijft de spelspecifieke limiet de maximale inzet die een speler kan plaatsen, in gevallen waar het spel een speler zou toestaan om een hogere inzet te plaatsen dan de bovenstaande, zal de inzet niet worden geaccepteerd en eventuele potentiële winsten uit dit scenario kunnen niet worden gecrediteerd omdat de inzet werd afgewezen, en het is onmogelijk om de spelronde hierdoor te verifiëren.

AFWIJZING VAN AANSPRAKELIJKHEID

Door deze Voorwaarden en Condities te aanvaarden bevestig je dat je je bewust bent van het feit dat gokken kan leiden tot het verliezen van geld. Het Casino is niet aansprakelijk voor mogelijke financiële schade die voortvloeit uit jouw gebruik van de Website.

Het Casino is niet aansprakelijk voor hardware- of softwaredefecten, onstabiele of verbroken internetverbinding of andere technische fouten die de toegang tot de Website kunnen beperken of die spelers verhinderen om ononderbroken te spelen.

In het onwaarschijnlijke geval dat een weddenschap per vergissing wordt bevestigd of een betaling door ons wordt uitgevoerd, behoudt het Bedrijf zich het recht voor om alle geaccepteerde weddenschappen met een dergelijke vergissing te annuleren of de vergissing te corrigeren door alle weddenschappen opnieuw af te wikkelen tegen de juiste voorwaarden die beschikbaar hadden moeten zijn op het moment dat de weddenschap werd geplaatst zonder de vergissing.

Als wij per ongeluk winsten op jouw Spelersrekening storten die niet van jou zijn, of dit nu te wijten is aan een technisch probleem, een fout in de uitbetalingsschema’s, een menselijke fout of iets anders, dan blijft het bedrag ons eigendom en zal het van jouw Spelersrekening worden afgetrokken. Als je geld hebt opgenomen dat niet aan jou toebehoort voordat wij ons bewust zijn geworden van de fout, dan zal het foutief uitbetaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij wet) een schuld van jou aan ons vormen. In het geval van een onjuiste creditering bent u verplicht om ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.

Het Casino, zijn bestuurders, werknemers, partners, dienstverleners:

garanderen niet dat de software of de Website geschikt is/zijn voor hun doel;

garanderen niet dat de software en Website vrij zijn van fouten;

garanderen niet dat de Website en/of games zonder onderbrekingen toegankelijk zullen zijn;

is niet aansprakelijk voor enig verlies, kosten, uitgaven of schade, hetzij direct, indirect, speciaal, gevolgschade, incidenteel of anderszins, voortvloeiend uit uw gebruik van de Website of uw deelname aan de games.

Je gaat er hierbij mee akkoord om het Casino, zijn directeurs, werknemers, partners en dienstverleners volledig te vergoeden en te vrijwaren voor alle kosten, uitgaven, verlies, schade, claims en aansprakelijkheden die hoe dan ook veroorzaakt kunnen worden met betrekking tot jouw gebruik van de Website of deelname aan de Games.

Je erkent dat het Casino de uiteindelijke beslissing zal nemen of je de Voorwaarden en Condities van het Casino hebt geschonden op een manier die resulteert in je schorsing of permanente uitsluiting van deelname aan de Website.

GEBRUIK VAN SPELERSACCOUNT

Elke speler kan slechts één (1) persoonlijke gebruikersaccount aanmaken. Het aanmaken van meerdere accounts door een speler («Dubbele accounts») kan leiden tot beëindiging van de accounts en opschorting van alle uitbetalingen. Alle opbrengsten, winsten of bonussen die de speler heeft behaald of opgebouwd gedurende de tijd dat de dubbele account actief was, kunnen door ons worden teruggevorderd en spelers verplichten zich om dergelijke fondsen die van de dubbele account zijn gehaald, op verzoek aan ons terug te geven.

De speler moet zich persoonlijk registreren door de instructies op het scherm te volgen.

De speler zal derden, inclusief maar niet beperkt tot minderjarigen, geen toegang verlenen tot zijn of haar account of het gebruik van de website toestaan.

De website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijke doeleinden en mag niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.

Aanstootgevend of obsceen taalgebruik en commerciële of promotionele informatie zijn niet toegestaan in het veld «Bijnaam» in het profiel van de speler. Als er overtredingen worden geconstateerd, kunnen leden van de ondersteuningsdienst of andere medewerkers van het bedrijf de inhoud van het veld ‘Nickname’ vervangen door iets neutraals. Bij herhaalde overtredingen kan de account van de speler worden geblokkeerd en al het geld in beslag worden genomen.

Je moet je account onderhouden en je gegevens up-to-date houden.

Recht om toestemming in te trekken. In gevallen waarin wij vertrouwen op uw toestemming voor de verwerking van persoonlijke gegevens, hebt u het recht om uw toestemming op elk gewenst moment in te trekken.

We kunnen ook geanonimiseerde afgeleiden van uw gegevens bewaren om onze inhoud en marketingcommunicatie te verbeteren zonder dat er sprake is van geautomatiseerde besluitvorming.

We behouden ons het recht voor om een telefoontje te plegen naar het nummer dat je hebt opgegeven in je gebruikersaccount, wat naar eigen goeddunken een noodzakelijk onderdeel kan zijn van de KYC-procedure. Totdat de account volledig is geverifieerd, zullen er geen uitbetalingen worden verwerkt. Als het opgegeven telefoonnummer onjuist, vermist of vals is of als de speler het telefoontje niet beantwoordt, behouden we ons het recht voor om je winsten in beslag te nemen en/of je gebruikersaccount te deactiveren. We zullen redelijke inspanningen doen om contact met je op te nemen over de opname van het geld, maar als we niet in staat zijn om je te bereiken (per e-mail of telefoon) binnen twee (2) weken, zullen de fondsen worden bewaard door het bedrijf, aangezien je niet door de KYC-procedure bent gekomen.

Als wij uw gebruikersaccount per ongeluk crediteren met winsten die niet aan u toebehoren, of dit nu te wijten is aan een technische fout, een fout in de uitbetalingstabellen, een menselijke fout of iets anders, dan blijft het bedrag ons eigendom en zal het van uw Spelersaccount worden afgetrokken. Als je geld hebt opgenomen dat niet aan jou toebehoort voordat wij ons bewust zijn geworden van de fout, dan zal het foutief uitbetaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij wet) een schuld vormen van jou aan ons. In het geval van een onjuiste creditering bent u verplicht om ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.

In het onwaarschijnlijke geval van een onenigheid tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en de spelserver, zal het resultaat dat op de spelserver verschijnt voorrang hebben. U erkent en gaat ermee akkoord dat onze gegevens de uiteindelijke autoriteit zullen zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online gamingactiviteit en de resultaten van deze deelname.

Het Casino behoudt zich het recht voor om spellen of evenementen te beëindigen in uitzonderlijke omstandigheden zoals hieronder beschreven. Als een spel misloopt of niet goed functioneert na het begin door een technische fout, zullen we: a) het spel annuleren; b) het ingezette bedrag terugbetalen; als de rekeninghouder een opgebouwd tegoed heeft op het moment dat het spel fout loopt, de monetaire waarde van het tegoed crediteren op de gebruikersaccount van de rekeninghouder of, als de genoemde rekening niet meer bestaat, door het op een goedgekeurde manier aan de rekeninghouder uit te betalen; c) indien nodig de toezichthouder informeren over de omstandigheden van het incident; d) afzien van het verder aanbieden van de spellen of diensten als dergelijke spellen of diensten waarschijnlijk getroffen zullen worden door dezelfde storing.

Wij behouden ons het recht voor om op elk gewenst moment en naar eigen goeddunken een door u aangevraagde transactie geheel of gedeeltelijk te weigeren. Geen enkele transactie wordt door ons geaccepteerd totdat u een bevestiging hebt ontvangen dat deze is geaccepteerd. Als u geen bevestiging ontvangt dat uw transactie is geaccepteerd, moet u contact opnemen met de klantenservice.

U zult ons volledig schadeloosstellen voor alle vorderingen, aansprakelijkheden, kosten, uitgaven (inclusief juridische kosten) en andere kosten die kunnen ontstaan als gevolg van uw schending van de Voorwaarden.

ANTI-FRAUDEBELEID

Het bedrijf heeft een strikt fraudebestrijdingsbeleid en maakt gebruik van verschillende fraudebestrijdingsmiddelen en -technieken. Als de speler verdacht wordt van frauduleuze handelingen, inclusief maar niet beperkt tot:

deelnemen aan elke vorm van samenspanning met andere spelers

ontwikkeling van strategieën gericht op het behalen van oneerlijke winsten

frauduleuze acties tegen andere online casino’s of betalingsproviders

terugboekingstransacties met een creditcard of weigering van sommige betalingen

twee of meer accounts aanmaken

verstrekken van valse documenten

andere vormen van bedrog

of failliet gaat in het land waar hij/zij woonachtig is, behoudt het bedrijf zich het recht voor om een dergelijke spelersaccount te beëindigen en alle uitbetalingen aan de speler op te schorten. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het bedrijf en de speler zal niet op de hoogte worden gebracht of geïnformeerd over de redenen van dergelijke acties. Het bedrijf behoudt zich ook het recht voor om toepasselijke regelgevende instanties op de hoogte te stellen van de frauduleuze handelingen van de speler.

Je mag geen fondsen gebruiken die afkomstig zijn van illegale activiteiten of bronnen of die besmet zijn of geassocieerd zijn met illegaliteit of onwettige middelen. In overeenstemming met ons anti-fraudebeleid behouden we ons het recht voor om elke aangevraagde opname geheel of gedeeltelijk uit te betalen via dezelfde betaalmethode waarmee een of meer stortingen zijn gedaan. Verder behouden we ons het recht voor om elke gevraagde opname direct op je bankrekening te storten.

Het Casino hanteert een nultolerantie ten opzichte van voordeel spelen. Elke speler die voordeel probeert te halen uit casino welkomstaanbiedingen of andere promoties stemt ermee in dat het bedrijf zich het recht voorbehoudt om bonussen en winsten van dergelijke bonussen nietig te verklaren omwille van:

gebruik van gestolen kaarten;

terugboekingen;

meer dan één account aanmaken om voordeel te halen uit casinopromoties;

onjuiste registratiegegevens verstrekken;

Roulette spelen met laag risico waarbij de speler gelijk inzet op zowel zwart/rood of even/oneven om 25 of meer van de 37 nummers op de tafel te dekken. (Inzetten op zwart/rood dekt slechts 36 van de 37 mogelijke nummers);

alle andere acties die het Casino kunnen beschadigen.

Het Casino behoudt zich het recht voor om je Spelersrekening te sluiten en het bedrag van je rekeningsaldo aan jou terug te betalen, met aftrek van de relevante opname kosten, naar eigen goeddunken van het Casino en zonder enige verplichting om een reden op te geven of vooraf te verwittigen.

Om de account van de speler te verifiëren heeft het casino management documenten nodig (ID, betalingssystemen, energierekeningen еtc) in het Latijnse of Cyrillische alfabet. Indien de speler niet de mogelijkheid heeft om documenten in bovenvermelde alfabetten te verstrekken, behoudt het casino zich het recht voor om videoverificatie te eisen waarbij de speler zijn/haar documenten toont.

Het casino behoudt zich het recht voor om betalingen in te houden indien er een vermoeden of bewijs bestaat van manipulatie van het casinosysteem. Strafrechtelijke vervolging zal worden ingesteld tegen gebruikers of andere personen die het casinosysteem hebben gemanipuleerd of pogingen daartoe hebben ondernomen. Het Casino behoudt zich het recht voor om spellen of evenementen die worden aangeboden op de Website te beëindigen en/of te wijzigen.

Als je je bewust wordt van mogelijke fouten of onvolledigheden in de software, ga je ermee akkoord om hier geen voordeel uit te halen. Bovendien ga je ermee akkoord om elke fout of onvolledigheid onmiddellijk aan het Casino te melden. Indien je dergelijke verplichtingen niet nakomt, heeft het Casino recht op volledige compensatie voor alle kosten gerelateerd aan de fout of onvolledigheid, inclusief alle kosten die gemaakt zijn in verband met de respectieve fout/onvolledigheid en de mislukte melding.

Let op: als je een opname hebt aangevraagd, maar de som van de inzetten sinds de laatste storting is minder dan drie (3) keer de grootte van die storting, dan behoudt het Casino zich het recht voor om je de kosten van transactieverwerking voor storting en opname in rekening te brengen. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het Casino.

Het bedrijf voldoet aan de Maltese en Europese wetten, voorschriften en richtlijnen ter voorkoming van het witwassen van geld en het financieren van terrorisme. Verdachte transacties kunnen door het bedrijf worden onderzocht. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om een melding van een verdachte transactie naar de bevoegde autoriteiten te sturen zonder u hiervan op de hoogte te stellen of u hier verder over te informeren. Bovendien kan het bedrijf in geval van verdachte transacties de rekening blokkeren of sluiten en alle fondsen inhouden zoals vereist door de wet en/of de bevoegde autoriteiten.

Het casino is geen financiële instelling en moet dus niet als zodanig worden behandeld. Je account zal geen rente dragen en er zullen op geen enkel moment conversie- of uitwisselingsdiensten (inclusief fiat-crypto uitwisseling) worden aangeboden.

DEPOSITEREN

De Website biedt verschillende betalingsmethoden aan. Hieronder vallen VISA- en MasterCard-creditcards en -debetkaarten, maar ook verschillende alternatieve betalingsmethoden. Neem contact op met ons ondersteuningsteam op [email protected] om te informeren naar de betaalmethoden die het meest gunstig zijn voor het land waar je woont.

Het bedrijf accepteert geen betalingen van derden. U mag alleen stortingen doen vanaf een bankrekening, bankkaarten, e-wallets of andere betalingsmethoden die op uw eigen naam geregistreerd staan. Als we tijdens de veiligheidscontroles vaststellen dat u deze voorwaarde hebt geschonden, worden uw winsten in beslag genomen en wordt de oorspronkelijke storting teruggegeven aan de eigenaar van de betaalrekening. Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor verloren geld dat is gestort vanaf accounts van derden.

Houd er rekening mee dat het minimale aanbetalingsbedrag 20€ of een gelijkwaardig bedrag is. Het maximale stortingsbedrag hangt af van de betaalmethode die je besluit te gebruiken.

De website biedt verschillende betaalmethoden. Hieronder vallen VISA en MasterCard credit- en debitcards (3D Secure is verplicht) en verschillende webportemonnees. Procedures, voorwaarden, beschikbaarheid en duur van stortingen en kosten voor elke methode kunnen variëren, afhankelijk van de tijd, het land en de betaalmethode in kwestie. Actueel advies is beschikbaar wanneer je bent ingelogd op de Website onder het kopje «Stortingen». Je kunt ook contact opnemen met ons ondersteuningsteam om te informeren naar de betaalmethoden die het meest gunstig zijn voor het land waar je woont.

Houd er rekening mee dat zelfs voor landen die het Casino ondersteunt, het Casino niet in staat is om in alle gevallen een succesvolle betalingsverwerking te garanderen, aangezien diensten die transacties aanbieden deze naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.

TERUGTREKKINGS- EN RESTITUTIEBELEID

Het minimale opnamebedrag is €20 of een equivalent. Het maximumbedrag voor opname is afhankelijk van de betalingsmethode die je gebruikt. Als het gevraagde bedrag hoger is dan de limiet van een bepaald betalingssysteem, wordt het bedrag in termijnen opgenomen.

Je uitbetalingen worden zo snel mogelijk verwerkt, maar houd er rekening mee dat sommige webportemonnees tot drie (3) dagen nodig hebben om het uitbetalingsverzoek te verwerken.

De Website ondersteunt uitbetalingen via Original Credit Transfer (OCT) van Visa en via Payment Transfer van Mastercard. Extra vereisten zijn dat de betreffende creditcard geen zakelijke creditcard is en dat de kaart is uitgegeven in een land dat dit ondersteunt.

Voor Visa worden de volgende landen niet ondersteund: VS, Australië, Hongkong, India, Indonesië, Japan, Korea, Maleisië, Singapore.

Voor Mastercard worden alleen de volgende landen ondersteund: Andorra, Oostenrijk, België, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, San Marino, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije en het Verenigd Koninkrijk.

Houd er rekening mee dat zelfs voor landen die het Casino ondersteunt, het Casino niet in staat is om in alle gevallen een succesvolle betalingsverwerking te garanderen, aangezien diensten die transacties aanbieden deze naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.

De interne valuta van de Website is de Euro. Als gevolg hiervan kan het bedrag dat van je creditcard wordt afgeschreven in het geval van transacties in andere valuta onbeduidend hoger zijn dan weergegeven op het moment van de transactie als gevolg van valutaomrekeningen aan de kant van je bank en/of het betalingsverwerkingssysteem van het Casino.

Als je een storting hebt gedaan via een creditcard, bankpas of andere betaalmethode en het bedrag van de opname is gelijk aan of lager dan het gestorte bedrag, dan behouden we ons het recht voor om het opgenomen bedrag terug te storten op de creditcard, bankpas of andere gebruikte betaalmethode. Als het bedrag hoger is dan het gestorte bedrag, wordt het overschot uitbetaald via een van de alternatieve betalingsmethoden.

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de identiteit van de speler te controleren voordat uitbetalingen worden verwerkt en om opnames vast te houden gedurende de tijd die nodig is om de identiteit van de speler te controleren. Houd er rekening mee dat wanneer cumulatieve uitbetalingen €2.500 bedragen, de spelerverificatieprocedure verplicht wordt. In het geval van valse persoonlijke gegevens verstrekt door de spelers, kan de opname worden geweigerd en de gebruikersaccount worden beëindigd. De speler wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. In sommige gevallen kan de website vragen om een selfie met identiteitsbewijs, een selfie met identiteitsbewijs en een speciaal teken, of een telefoongesprek. Het niet slagen voor deze verificatie zal leiden tot sluiting van de account en inbeslagname van de winsten.

Als je bent uitgesloten van het casino kun je niet inloggen op je account en het saldo dat je nog hebt laten uitbetalen. Zodra je jezelf hebt uitgesloten, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam via [email protected] om het resterende saldo op te laten nemen. Ons support team zal binnen een redelijke termijn contact met je opnemen met informatie over de uitbetaling en zal je hierbij helpen.

Houd er rekening mee dat actieve zelfuitsluiting je niet vrijstelt van de verificatieprocedure als het casino dit vereist om fondsen te verwerken. De fondsen die overblijven op het saldo zullen uitbetaald worden volgens de casino limieten.

Het maximale opnamebedrag dat verwerkt wordt voor een speler is €/$2.500 per dag, €/$7.500 per week en €/$15.000 per maand, tenzij anders gespecificeerd in de Voorwaarden & Condities van een specifieke promotie. Uitzonderingen kunnen gemaakt worden voor spelers met een hoger VIP-niveau, indien van toepassing, naar eigen goeddunken van het Casino. Als je meer dan €15.000 wint, behoudt het Casino zich het recht voor om de uitbetaling in maandelijkse termijnen van maximaal €15.000 te verdelen tot het volledige bedrag is uitbetaald.

Alle progressieve jackpotwinsten worden volledig uitbetaald.

Het Casino kan een verzoek tot terugbetaling weigeren als de speler valse of opzettelijk gewijzigde persoonlijke gegevens verschaft om het systeem te omzeilen.

Alle kosten die kunnen ontstaan bij de restitutieprocedure zijn voor rekening van de speler.

Geld dat gestort wordt in het casino moet gebruikt worden voor spelactiviteiten. Daarom moeten alle stortingen minstens drie (3) keer worden ingezet.

De speler zal niet kunnen spelen tenzij hij akkoord gaat met de bijgewerkte algemene voorwaarden, maar kan wel het huidige saldo opnemen.

SLAPENDE REKENINGEN

Als er gedurende een periode van meer dan 12 maanden niet is ingelogd op de Spelersaccount op de Website (de account is inactief), behoudt het Bedrijf zich het recht voor om maandelijkse onderhoudskosten van €5 in rekening te brengen vanaf de 13e maand na de laatst geregistreerde login.

Als de account langer dan 12 maanden inactief blijft, wordt er vanaf de 13e maand elke maand een herinneringse-mail verstuurd.

Als de account 30 maanden inactief is, wordt het accountsaldo teruggestort aan de speler.

Als de speler niet kan worden gevonden, wordt het geld door het bedrijf bewaard. Neem contact op met de klantenservice voor informatie over het herstellen van gesloten, slapende accounts of het terugvorderen van tegoeden op deze accounts.

KLACHTEN

Het staat u vrij om contact op te nemen met onze klantenservice volgens de instructies op de Website om ons eventuele klachten over onze diensten te melden.

Klachten worden behandeld in de support afdeling en geëscaleerd in de organisatie van het Casino in het geval dat support personeel de zaak niet onmiddellijk oploste. Je wordt tot op een redelijk niveau geïnformeerd over de status van de klacht.

Als het geschil niet wordt opgelost op het niveau van het casinomanagement, dan kan je contact opnemen met een onafhankelijke instantie, kansspelautoriteit of de regelgevende instantie voor licenties die op de Website staan vermeld.

Wij hebben ThePOGG.com aangewezen als ADR-aanbieder waar u ook een klacht kunt indienen. Klachten bij ThePOGG.com kunnen worden gestuurd naar [email protected]. Mocht je nog steeds niet tevreden zijn met de uitspraak, dan kun je ook contact opnemen met de MGA Player Support Unit via het e-mailadres [email protected] of door te klikken op <https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/>.

We doen ons best om de klachten binnen tien (10) kalenderdagen na ontvangst van de klacht op te lossen. Als er meer tijd nodig is om de claim op te lossen, kan de termijn worden verlengd.

In het geval van een geschil stemt u ermee in dat de serverlogs en -gegevens de uiteindelijke autoriteit zijn bij het bepalen van de uitkomst van een claim. U gaat ermee akkoord dat in het onwaarschijnlijke geval van een meningsverschil tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en de spelserver, het resultaat dat op de spelserver werd geregistreerd voorrang zal hebben, en u erkent en gaat ermee akkoord dat onze records de uiteindelijke autoriteit zullen zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online spelactiviteit en de resultaten van deze deelname.

Wanneer we contact met je willen opnemen met betrekking tot een dergelijk geschil, zullen we dit doen door gebruik te maken van de contactgegevens die je in je Spelersaccount hebt opgegeven.

TARIEVEN EN BELASTINGEN

We behouden ons het recht voor om van je uitbetaling alle gokgerelateerde vergoedingen en belastingen af te trekken die van toepassing kunnen zijn op basis van je gokactiviteiten volgens de wetten van het rechtsgebied waar je woont.